Portraits | Θεματική έκθεση φωτογραφίας στη Blank Wall Gallery

Portraits | Θεματική έκθεση φωτογραφίας στη Blank Wall Gallery

PortraitsΗ έκθεση “Portraits” θα φιλοξενηθεί στη Blank Wall Gallery με πορτραίτα από όλο τον κόσμο. Πάνω από 110 πορτραίτα θα παρουσιαστούν σε αυτή την έκθεση, τυπωμένα αλλά και σε ψηφιακή μορφή.Τα πορτραίτα πάντα αποτελούν πόλο έλξης, μια και το τελικό αποτέλεσμα πολλές φορές είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που θα περίμενε να δει η πλειοψηφία των θεατών. Η τελική απεικόνιση είναι αποτέλεσμα της εικόνας που ο φωτογράφος έχει για το μοντέλο του.

Περισσότερα ›

Σταύρος Σταματίου: “Οι καλλιτέχνες είναι οι αρχαιολόγοι της καθημερινότητας”

Μέσα από τη φωτογραφία μου επιδιώκω να απεικονίσω τον κόσμο, με τον τρόπο που τον αντιλαμβάνεται ένα παιδί. Επιχειρώντας να προσεγγίσω αυτό τον κόσμο, εκθέτω τον εαυτό μου σε καταστάσεις που μου προκαλούν δέος, μια λέξη που πολύ αγαπώ για τη διττή της έννοια. Μ’ αυτόν τον τρόπο ο κόσμος φαντάζει ένα ανεξερεύνητο πεδίο, γεμάτο μυστήριο και οι εικόνες φορτίζονται με συναισθήματα που μοιάζουν αντιφατικά μεταξύ τους, χωρίς να είναι.

Περισσότερα ›

Βασίλης Καρκατσέλης – Με σύμμαχο το χρόνο, εισάγει τη δημιουργία και το χάος στη ζωή μας

Ο εικαστικός-φωτογράφος Βασίλης Καρκατσέλης είναι μια περίπτωση καλλιτέχνη, που είναι συνεπής στην παραγωγή έργου και την εξαγωγή των προβληματισμών του. Με τον τρόπο του ρίχνει συνεχώς νερό στο μύλο της συζήτησης γύρω από την τέχνη, την κοινωνία, τη θέση και την ευθύνη του ατόμου και των συλλογικοτήτων μέσα σε αυτή. Γι’ αυτό και πάντα έχει ενδιαφέρον μια συζήτηση μαζί του.

Περισσότερα ›
Ορέστης Σεφέρογλου: “Η φωτογραφική μηχανή δεν είναι το εργαλείο που παγώνει τον χρόνο, για μένα είναι περισσότερο το εργαλείο που ξεκλειδώνει το παρελθόν των ανθρώπων”

Ορέστης Σεφέρογλου: “Η φωτογραφική μηχανή δεν είναι το εργαλείο που παγώνει τον χρόνο, για μένα είναι περισσότερο το εργαλείο που ξεκλειδώνει το παρελθόν των ανθρώπων”

Ο φωτογράφος θεωρείται πολλές φορές ως ο “οραματιστής“, ο οποίος έχει αναγνωριστεί ως κάτοχος μιας ιδιαίτερης ευαισθησίας, ως ένα ιδιαίτερο είδος εικονολήπτη, του οποίου η επιλογή του κάδρου προσδίδει επιπλέον εξουσία και αξιοπιστία στην εικόνα.

Περισσότερα ›
Sophia Tolika
Sophia Tolika
Sophia Tolika
Sophia Tolika
Sophia Tolika
Sophia Tolika
Sophia Tolika
Sophia Tolika

Σοφία Τολίκα: “Mε ενδιαφέρει να θεσπίζω αυτό που φωτογραφίζω αξιοσημείωτο και όχι το αντίστροφο”

Νομίζω ότι αυτό που βλέπουμε σε κάθε εικόνα είναι ένας διάλογος (οπτικός) μεταξύ του εικονιζόμενου και του φωτογράφου. Το ζητούμενο στην καλλιτεχνική φωτογραφία είναι οι πολλές αναγνώσεις. Αν μια φωτογραφία σε προβληματίζει κάθε φορά που τη βλέπεις, έχει πετύχει τον σκοπό της. Αν είναι μονοσήμαντη και νομίζεις ότι την έχεις ξεκλειδώσει με τη μία, την ξεχνάς αμέσως.

Περισσότερα ›

Renée Revah: “Η φωτογραφία είναι ένα παράθυρο, με ένα γερτό παντζούρι που κάθε τόσο ανοίγει και κοιτάζω τον εαυτό μου”

Σαν μια διαδρομή από τη μοναξιά στη συντροφικότητα… Με αυτόν τον τρόπο βλέπω τη φωτογραφία κάτω από την επιφάνεια.

Περισσότερα ›
George Marazakis
George Marazakis
George Marazakis
George Marazakis
George Marazakis
George Marazakis
George Marazakis

Γιώργος Μαραζάκης: “Αν ο φωτογράφος έχει κάτι να πει, θα το πει με τις φωτογραφίες του”

Η φωτογραφία μου ακολουθεί τη ζωή μου, στο περιβάλλον μου, όπως αυτό μεταβάλλεται. Πάντα σέβομαι όποιον ασχολείται με οτιδήποτε έξω από τον κύκλο της παραγωγής και της κατανάλωσης, γιατί νομίζω πως αυτή θα είναι η νέα μεγάλη πολιτισμική αλλαγή. Το να ξοδεύεις χρόνο και ενέργεια για κάτι που πιθανότατα δεν θα σου αποφέρει οικονομικό όφελος, είναι από μόνο του μια εμφατική δήλωση.

Περισσότερα ›
Δημήτρης Μακρυγιαννάκης: “Μέσα από την τέχνη υπάρχει αιώνια ζωή”

Δημήτρης Μακρυγιαννάκης: “Μέσα από την τέχνη υπάρχει αιώνια ζωή”

Mε τον φακό ο φωτογράφος στοχεύει κάπου, ακριβώς όπως και με ένα όπλο. Και απλά φεύγει με το κλικ μία ειρηνική καλλιτεχνική σφαίρα, που δίνει ζωή, αντί να σκοτώνει. Μαθαίνουμε την αλήθεια του φωτογράφου μέσα από τη φωτογραφία. Αυτό έχει για μένα σημασία, να γνωρίσω κάποιον μέσα από τις φωτογραφίες του.

Περισσότερα ›

Άνια Βουλούδη: “Η δεύτερη ανάγνωση της εικόνας ποτέ δεν με ενδιέφερε”

Tραβάω γρήγορα και συνήθως ενώ είμαι σε κίνηση. Δε με νοιάζει τόσο η σύνθεση, πολλές φορές δεν θυμάμαι τι ακριβώς τράβηξα αφού έχω απομακρυνθεί. Η στιγμή δεν με ενδιαφέρει υποσυνείδητα, αλλά τελείως συνειδητά και ολόσωμα. Δεν μπορώ απλώς να την αφήσω να περάσει. Πάντα κάτι κάνω για αυτήν. Η μορφή του συνόλου αυτονόητα και ευτυχώς καθορίζεται από τα επιμέρους, αλλιώς δε θα μας συνάρπαζε τίποτα μικρό.

Περισσότερα ›
Κυριακή μεσ’ τον χειμώνα (ΙΧ)

Κυριακή μεσ’ τον χειμώνα (ΙΧ)

Κύματα Κυριακής τα μάτια μου … κύματα μοναξιάς τα χέρια μου … (Μ. Σαχτούρης)

Περισσότερα ›

Επόμενη σελίδα: »