Η Ευδοξία Φασούλα επιλέγει …

Η Ευδοξία Φασούλα επιλέγει …

Για το photologio, η φωτογράφος Ευδοξία Φασούλα ανασύρει από το προσωπικό της αρχείο 4+1 αγαπημένες της φωτογραφίες, και μας τις παρουσιάζει μαζί με προσωπικές σκέψεις και αναμνήσεις …


Φωτογραφίζοντας, επιχειρώ ένα μικρό ρήγμα στο χρόνο της λήψης. Να σκεφτώ το πριν και το παρακάτω του. Να κεράσω τη δυνατότητα μιας ιστορίας μέσα στην ιστορία, που για τον κάθε θεατή συνοδοιπόρο την εύχομαι διαφορετική και δική του.

Ευδοξία Φασούλα

Ταξιδεύοντας φωτογραφίζω εκείνο που είδα και κείνο που ακόμα δεν έχω δει (*), θύρα μισάνοιχτη, διαρκείας, ο φακός.

( * στα καταστρώματα προαυλίζονται σκέψεις, βλέμματα κι ανακουφιστικά τίποτα )


Ευδοξία Φασούλα

Εν ρυθμώ η φωτογραφία αποδρά απ’ την πραγματικότητα, ενόσω τη διέρχεται (*), το σκέφτομαι και ως ορισμό της μουσικής

( * είναι γνωστό πως τα δάση φιλοξενούν ομίχλες, μύθους και χορεύτριες )


Ευδοξία Φασούλα

Στο δρόμο  θηρευτής μιας τυχαίας, σκηνικής λεπτομέρειας (*) να γίνομαι, μιας υποκριτικής ανυπόκριτης

( * πρόσεξα τη φράση στις κόκκινες αγκύλες, πιθανότατα θα μου άρεσε και όλο το βιβλίο που διάβαζε)


Ευδοξία Φασούλα

Αφαίρεση αναζητώ, συχνά ή ολοένα συχνότερα, μια φωτογραφία ακροατή (*), γεννήτρια σε αθόρυβο καμβά.

(* είχε μιαν ευήκοη καλοσύνη η Ραφήνα εκείνη την ημέρα…)


Η Ευδοξία Φασούλα επιλέγει … Harry Gruyaert

Harry Gruyaert, Gao, Mali, 1988

Αγαπώ την αναδυόμενη τοπογραφία του, τον υπαινιγμό της, μακριά από την κλασική ταξιδιωτική φωτογραφία, περιέχει πυξίδες, χωρίς έκδηλες πινακίδες (μ’ αρέσει να μαντεύω….)

Στις λέξεις του ετούτες θα μπορούσαμε να σταθμεύσουμε: “ There is something magical about photography. It’s about attraction…”


Info:

Η Ευδοξία Ζ. Φασούλα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976. Είναι δικαστική και αναλυτική γραφολόγος και διδάκτωρ νομικής του πανεπιστημίου του Μονάχου με κατεύθυνση το ποινικό δίκαιο και την εγκληματολογία ανηλίκων. Σπούδασε φωτογραφία στο πανεπιστήμιο του Ουρμπίνο με έμφαση στη δικανική φωτογραφία (μακροφωτογραφία, φωτογραφία μικροσκοπίου), την οποία εφαρμόζει επαγγελματικά ως δικαστική εμπειρογνώμονας. Τα τελευταία δύο χρόνια παρακολουθεί τα τμήματα φωτογραφίας και φωτογραφίας και κινηματογράφου στη φωτογραφική ομάδα «Διαδρομές» με εισηγητή τον Τόλη Χατζηγνατίου. Επιμελείται επίσης θέματα επικοινωνίας και τέχνης στον εκδοτικό οίκο «Περισπωμένη» με εκδότη τον αδερφό της Σωτήρη Φασούλα. Έχει κάνει δημοσιεύσεις και έχει συγγράψει βιβλία για τη γλώσσα και τη γραφή και για τα επιστημονικά φωτογραφικά και φωτοοπτικά πολυμέσα, καθώς επίσης και το φωτογραφικό – γραφολογικό λεύκωμα URBAN GRAPHEMES (Αυτοσχεδιασμοί), ένα οδοιπορικό στις επιτοίχιες γραφές και ιχνογραφίες της πόλης (graffiti & street art). Πυρηνικό παραμένει το ενδιαφέρον της για μία ανθρωποκεντρική σύζευξη της επιστήμης και των εικονογραφικών τεχνών.