Η Αγγελική Παναγούλια επιλέγει …

Η Αγγελική Παναγούλια επιλέγει …

Για το photologio, η φωτογράφος Αγγελική Παναγούλια ανασύρει από το προσωπικό της αρχείο 4+1 αγαπημένες της φωτογραφίες, και μας τις παρουσιάζει μαζί με προσωπικές σκέψεις και αναμνήσεις …


Αγγελική Παναγούλια

Ο φωτογραφικός λόγος έχει την ικανότητα να μετατοπίσει το θεατή φέρνοντας τον σε επαφή με μία εσωτερική διάσταση πολύ προσωπική, μπορεί να είναι επιδραστικός χωρίς να επιβάλλει νοήματα.


Αγγελική Παναγούλια

Το ενδιαφέρον στη φωτογραφία έγκειται στην «έκπληξη» που σου επιφυλάσσει η στιγμή της λήψης και στην «έκπληξη» που ανακαλύπτεις κάθε φορά που συναντάς μία φωτογραφία.


Αγγελική Παναγούλια

Η διαδικασία της φωτογραφίας είναι μία διαδικασία παρατήρησης, μία προσπάθεια κατανόησης, επαφής, εξερεύνησης και επαναπροσδιορισμού, μία αίσθηση ταύτισης με μία στιγμιαία αλήθεια και ταυτόχρονα η δημιουργία μίας καινούργιας ιστορίας που αυτονομείται στο διηνεκές.


Αγγελική Παναγούλια

Η φωτογραφία δεν αποτυπώνει, δεν καταγράφει και δεν αφηγείται το πραγματικό. Η φωτογραφία έχει τη δύναμη να δημιουργεί ιστορίες, αφηγήσεις και πραγματικότητες που ζουν και αναπτύσσονται αφηρημένα και αόριστα.


Η Αγγελική Παναγούλια επιλέγει … Walker Evans

Walker Evans

I go to the street for the education of my eye and for the sustenance that the eye needs – the hungry eye, and my eye is hungry
(Walker Evans)

Ο Walker Evans μιλάει για τη δίψα του βλέμματος και την επιτακτική ανάγκη για παρατήρηση. Παρατηρώντας το έργο του Evans δημιουργείται η αίσθηση μίας προσπάθειας καταγραφής μιας μαρτυρίας και ταυτόχρονα η δημιουργίας κάτι υπερβατικού και διαχρονικού.
Αυτή η συνεχής προσπάθεια να ισορροπήσει κανείς μεταξύ πραγματικού κ υπερβατικού κάνει το παιχνίδι της φωτογραφίας μαγικό και αποτελεί συνεχή πρόκληση για εξερεύνηση.


Info (σε πρώτο πρόσωπο):
Γεννήθηκα και ζω στην Αθήνα. H σχέση μου με τη φωτογραφία καλλιεργήθηκε σε μικρή ηλικία αρχικά ως μέσο καταγραφής αναμνήσεων, στη συνέχεια ως μέσω παρατήρησης και ανάγνωσης του κόσμου. Διατηρώντας την ίδια περιέργεια για τον κόσμο που μας περιβάλει, η σχέση αυτή εξελίχθηκε και διαμορφώθηκε στα πρώτα στάδια της στο σκοτεινό θάλαμο του Φωτογραφικού Τμήματος Ζωγράφου με δάσκαλο τον Νίκο Ανδρικόπουλο, στη συνέχεια στις αίθουσες του ΠΟΦΠΑ και πιο πρόσφατα στο Blackbox Photography με τον Γιάννη Σίμο.